"Broken hearted girl..."

Borde egentligen bara kasta mej i duschen o sen bums i säng men efter jag satt upp min min min min (bara tvungen att smaka på ordet min) nya laptop på skrivbordet  kliade det så i fingrarna att få skriva ett litet premiärinlägg!! =)

Föresten,
Tack snälla nära o kära för en härlig jul o fina presenter o all god mat. Nu lär ja inte behöva käka förens nyår!!

Se om jag fortfarande känner så imorn när det vankas frulle...?? Antagligen inte..

Nej nu ska ja duscha o krypa upp i min säng o lyssna på Beyonce´s nya skiva.. jag har lyssnat sönder den men nu var det ett par dagar sedan.. En låt e så sjukt bra,  "broken hearted girl"  underbar...


Nattinatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0