Fin besök..

Idag kom min kära mamma på besök!! =) *glad*

Jag slutade kl två o då käkade vi lunch på örtagården, buffe...
Jag vet inte riktigt vad jag anser om det koncepet egentligen... ja menar det är ju hur soft som helst att få käka obegränsat till ett  fast pris.. samtidigt som det e ju det värsta, att man VERKLIGEN gör det, käkar ovbegränsat alltså..=)

Nej men det gick bättre idag än sist gång.. alltid nåt!

Regnet strilade över oss så vi drog till "fältan" för lite shopping, gillar att det oftast e relativt lungt där, mindre hysteri ialla fall. sen har de inte så mkt butiker men de som finns e schyssta! Jag råkade köpa  2 par skor, aj då.. Ett par skulle jag hitta till min klänning inför julfesten, check!

Men... påvägen ut hittade jag nåt kängliknande bara ett fåtal kvar, it´s a sign!! Check på dom me!! 2 par skor rikare... x antal kronor fattigare vandrade vi hemåt o bjöd Emelie på vår delikata ostbricka från Östermalms saluhall, man ska välja sin arbetsplats med omsorg!

!
Nu ska jag lägga mej på Emelie´s spikmatta, börjar så smått lära mej att gilla det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0