Här krävs nog mer än blåbärssoppa...

Det e något jag velat delge er sen ja va hos Ello i lördags o fick viss information om en ny nivå av galenskap, tom i mina ögon som inte e den som bangar för mkt!

Nästa år, ja 2009 kommer det anordnas ett löparlopp genom Europa. Där man kommer springa 7 mil. Okej, redan  där känner ja att man tagit i en del, ja va ras efter ja sprungit Göteborgsvarvet på 2.1 mil. Fattar inte att man springer maraton o sen då 7 JÄVLA MIL..

Men chill vi stannar inte där, nej nej.. Tänk dej att du varit sinnessjuk nog att genomföra dessa 7 milen på endag o går o lägger dej, eller däckar snarare. 

Vaknar några h senare o mår som man brukar göra efter man prungit 7 mil, huh vill inte ens veta.. =)

ä men då jävlar ska du upp och på´t igen o springa 7 mil till!!!!

I 62 DAGAR!!!
Hur i helvete tänker dom att Knäkapaciteten ska funka då? För att inte tala om alla leder o annan skit i kroppen som inte helt e gjort för den här typen av belastning...??

Jag kanske e chicken eller efter min tid men där snackar vi fan galenskap!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0