Keso-äpple,päron och vanilj is the shit!!

Nya kesosmaken e verkligen en hit ja gillar skarpt, mmm blidde en 250 grammare till frulle! =)

Kom nyss hem från mitt premiärbesök hos min husläkare silje nånting.
Yes ja har efter många om o men  lyckats få en husläkare. Shit man ska passa sig för att bli sjuk i det här landet för att få hjälp ska vara allt annat än enkelt.. Gick dit väl peppad, inte arg tvärtom men jag var beredd på att de inte skulle vilja hjälpa mej och att mina skäl för hjälp skulle behövas peppras på ofantligt. Att jag redan innan har en viss avsky för sjukhus gör ju inte saken lättare.


Så fort jag sätter min fot innanför dessa dörrar knyter det sig lite i bröstet och andningen känns genast tyngre. Men det går alltid bra när man väl kommit in.. Känslan kommer alltid sitta där och det har väl sina skäl men bara man bestämmer sig att gilla läget så klarar man allt! 

Idag fick jag bara goda vibbar, =)   Aaaa,  ja gillade verkligen Silje! För det första kom hon och mötte mej efter avtalad tid. Sen fick jag bara vänta lite för en liten sötnos kom tillbaka från labbet så hon tog honom emellan, inga som helst problem! När det var min tur kände jag mej direkt väl mottagen och allt gick bättre än väntat.

Det var med en stor sten lättare jag gick därifrån och ni vet dagen bara känns helt rätt, en underbar måndag men härligt höstväder och bara goa människor i min närhet, min fruktförsäljare på odenplan var glad att se mej och var inte det snällt sagt så säg!!

Nä nu väntar simmningen och sen ska ja fika på wayne´s och plugga historia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0