Gosiga Gustav.. Allas våran "awkward moment" savier...

Gustav Svensson... jaaa vad finns det att säga?? Hamnade mitt i denna ljuvliga serie när ja och Emelie hade sett klart på en film om Queen Elisabeth i plugg syfte för min historia. Han e ju bara helt underbar, det bästa måste ju vara att han får alla andra att känna sig, inte bara normala utan även så jävla lyckade! =) kan ju vara för att allt den mannen tar i haverar! haha.. Fre kväll efter jobbet hade ja o Emelie bestämt att vi var väl värda en middag på restaurang trots vår skrala ekonomi, skit i det sa vi o ställde in oss på att gå hårt ut denna afton! Jag tänkte lite planlöst i mitt stilla sinne igår att om ja o Emelie gick från mitt jobb till söder vid 7 och hittade ett ställe att käka borde vi va hemma senast 11 och det passar ju bra eftersom kl skulle ringa 04.45 på lör morgon. Men nåt hände... Vi va inte jobbigt hungriga så vi gick o kikade i lugn och ro o hamnade tillslut på ök (östgöta källare) och GUDARS va mysigt vi hade, fick ett bord 1 trappa upp, vill man, KAN man få en flashigare version av det hela, det funkar för oss så vi kallar det mer än gärna för vip-hyllan. Ja åt en mumsig gulashsoppa o Emelie fiskgryta (ja,ja snodde där när min va slut!) Servitrisen lät oss äta klart i lugn o ro och när det vankades dessertmeny va vi inte sena att hänga på. Jag kammade hem lite vuxenpoäng när ja valde en citronsorbet me citronlikör! helt off road när det gäller mej!! Emelie fick verkligen vuxenpoäng o vann denna ronden med sitt dessertval, 2 chokladtryfflar, dubbel espresso och en konjak.. vi hade supertrevligt och gillade stället, bra mat, skön personal, trevlig men inte för på. Mätta, väldigt mätta nästa på gränsen till jobbigt mätta (fast som emelie sa när hon upplyste karin om vår mysiga afton, den jobbiga mättnaden e väl priset man får betala för att för en kväll få må som en kung o då vart det genast värt det)=D stuvade vi på oss våra jackor och scarfar redo för att prominixa hem Vi flummade så himla mkt på vägen hem så folk som såg eller hörde, ja, de garanterat HÖRDE nåt annat e inte troligt. hahha... hem o velade innan man får vagnen ur o lägger sig, halv 2!! yes! allt e precis som vanligt, go Annie...Sen e man så korkad att man inte riktigt tar lördagar på allvar på jobbet, visst man gör som man ska och är trevlig men man önskar att kl kunde ticka på lite för man e trött...Just nu känner ja hur ögonen bara korsas o lite luft vore susen! ciao bella....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0