På banan igen..

Ja då va man på banan igen! Nu får det va slut på detta deppande, livet går vidare och alla motgångar gör oss starkare! Det var säkert meningen att det skulle bli såhär, ja hatar det ordspåket men ja måste tro på det för att ta mej samman o göra en nystart!! Igår va ja trött efter jobbet, hade sovit typ 2 h natten till fre, mamma fick trösta barnrumpan som var otröstlig mitt i natten, mammor är allt bra att ha...
Va på jobbet före 7 igår för ja skulle ordna med en ost best innan jag började. Slutade egentligen två igår eftersom det e min öppningsvecka men jag stannade kvar ett par h för att packa upp varor och städa i förråden lite som vi inte hunnit under v. Kom hem o pluggade lite innan Emelie kom, hon har varit i grebbestad en v. Så när hon fick höra storyn brast det lite igen men efter det kände jag mej KLAR med deppigheten! Tog ett djupt andetag och tänkte nu jävlar.. på den vägen e det...

Taggad som aldrig innan e det bara att kämpa på, prio 1 nu måste bli att få ordning på Historian och e det bara att ta det som det kommer. Jag ska nå mitt mål var så säker!! =)

Det som känns jävligt bra i det hela även om ja till o från självklart fortfarande känner besvikelsen svida och känslan att inte duga träffar mej titt som tätt så vet jag i alla fall till 110% vad jag vill!!!!

Trodde nog inte ens själv att jag ville sååå mkt men efter dessa dagarna har ja verkligen fattat hur viktig min dröm är för mej och det kommer ge dubbel energi till att fixa det!!

 Har sovit väldigt lite denna v o även förra + mkt jobb så jag somnade som ett jihuuu inatt o ställde ingen kl imorse, nog första gången på år alltså... vaknade typ åtta, satte på musik o la mej igen , 3 sek senare sov ja igen o vaknade 10.30!!! Galet länge för att vara jag, men sååå skööönt!

nej nu ska ja plugga!ANDREA kuddfodral

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0