Rena Rama uppdateringen!

Hmm.. söndag igen ja, tiden går så sjukt snabbt att ja inte vet vad ja ska göra av mej själv riktigt. Igår kväll precis innan det va dags att sova såg ja en kommentar på facebook om att klckorna skulle ställas om inatt och jag bara, "-Nej, då Emelie det e långt kvar, ja kollade i min almanacka för ett tag sen och då va det långt kvar!" Gissa då hur glad ja blev imorse när ja kollade på kl på tv:n och med gott samvete tog täcket o kröp ner i soffan 1 h till...? Nice.. Det var skönt med lite extra sovmorgon efter en lite småhetsig v får ja säga.. I måndags va jag i sköndal o tittade på min lägenhet! Min min min!! haha.. känns SÅ underbart... Och att vi sen fått en tjej som vill hyra den tills ja kommer hem från min o Martins resa gör ju inte saken sämre, poff så vart man hyresvärd oxå! =) På ons kväll när vi stängt kom Jens Dolk, vår olje o balsamico leverantör till oss o pratade om våra oljor mm o vi provsmakade hela sortimentet. intressant.. vi har länge velat få till en sån här kväll eftersom vi vill bli bättre på att sälja oljor mm och nu jävlar ska det säljas! =) Anders gick o hämtade en stooor bit buffelparmesan när vi gick över till balsamico sorterna o det höll ju på att sluta illa eftersom han (efter att vi klagat på hans sätt att skära osten)gav mej uppdraget o ställde osten hos mej, ajaj, hade nog glömt hur jäkla god den är! Tillslut bad jag de andra att ta bort osten från mej!! När vi va klara va alla hungriga (utom jag, konstigt..) och törstiga (även jag =) ) så vi gick till nya o´learys på östermalm där vi bokat bord, vi hade det trevligt o en efter en droppade av o tillslut satt butiken kvar, malin, Jenny och jag + kallis helena som vi höll kvar! Personligen kände jag för utgång men var ganska ensam om det så ja va nog hemma vid 01.00 nåt, tors blev oxå sen och sen hade vi lönefre o mkt folk i hallen och Jenka va sjuk så vi va en man kort men det gick bra. Sålde 4 stora och 1 liten flaska av vårt nya märke. Kändes bra!!! satte mej på wayne´s ett par h efter jobbet för att plugga men ögonen bara gick i kors o ja fattade inte flaska va ja styrde med.. å va ja bara uppdatterar me massa trist skräp känner ja, ledsen för det men det känns nånstans som att det är ett bra sätt för mej själv att få lite koll på läget, för det behövs, känner mej sjukt osammansatt och splittrad, saker bara glider mej ur händerna och ja har dålig koll på läget.. jobbigt men men ;) Skrev högskoleprovet hela lördagen, stimulerande, not!!! speciellt inte när jag somnade till på första delen pga av fööör lite sömn! vaknade till av att pennan slog mot bänken, gjorde en snabb check runt om nån märkt nåt men det kändes lungt, puh.. åter till provet, jobbar mej med att hålla mej vaken hela första delen. på andra, den engelska delen e ja pigg men poff så kände ja hur jag började blöda näsblod från ingenstans så där tappade ja ju en hel del oxå.. men men, nu e skiten gjord och behörigheten till polisskolan finns där nu så det tackar man för! Så frulle på wayne´s me Emelie idag kändes PERFEKT!! Pluggade sedan 3 h, duktigt va?? den här skärmen e verkligen sååå sövande så det blir nog tandborstning snart o john blund för min del.. Natti...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilket underligt sammanträffande.. frulle på Wayne's med dig passade även mig utmärkt denna söndagsmorgon. Vi äger sconesen där, äger! Köss

2008-10-27 @ 21:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0