Många bollar, få armar....

Jag har varit lite dålig på att blogga sen förra v. Tiden har lixom inte velat infinna sej känner jag. Är inne i en lite luddig period där det känns som massa bollar far runt i luften som jag ska fånga och vips så är jag utan armar, låter lite mer brutalt än vad det är! =)

Efter Coldplays konsert förra tors har man väl småströvat på moln lite lätt hela tiden! Helgen var skön, inget vilt festande eller massa måsten o krav utan ganska lagom på alla plan.

Jag och Emelie packade våra ryggor med frukost o gick till badberget o frull-brunchade på söndag förmiddan, på vägen hem badade jag... brrr... skulle ljuga om jag påstod att jag sprang i ska jag väl erkänna.. haha..
Men som alltid är det skönt efteråt!! =)

Träffade Joel i stan på em o drack smoothie på "Tully´s". Fick honom matt gå m mej till centralen istället för att ta tåget från söder! *ler*

Mötte upp Emelie på Hemköp o handlade lite smått o gott. Köpte marchaller o tog mat o filtar med till badberget (brist på fantasi) o dukade upp för myskväll, vi satte oss strategiskt på en höjd ovanför stigen så vi kunde kasta saker eller psyka dom som sprang förbi nedanför! ler.. mogna som vi är...

För en stund sen kom jag hem efter att jag o sara fikat på wayne´s o efter det sett "Patrik 1,5" på sergel. Åh vilken skön film, lite mamma mia känslan. Man ler efter att filmen slutat. Tyckte alla spelade bra, filmen va trovärdig o det ska erkännas att jag grät ett par ggr..  
Kom hem o "sprang" till mitt postfack för att kolla om poliskallesen till prov mm kommit, o YES
det hade den! Vet att ja e töntig som blev alldeles jätteglad redan då, dels för att det inte var en nyhet men mest för att det verkligen inte är säkert att man kommer längre än så. Men ja e sjukt taggad o jag tänker göra allt o lite till för att klara detta!!!
Idag har ja även postat min anmälan för historia A så nu är det bara boken kvar! o en oändligt massa plugg på egen hand förstås! Känner jag mej själv o Emelie rätt kommer ja sitta o slita hår o skrika "ja fattar ju inget av denna jävla skiten!" Sen kommer Emelie vara den lugna kloka som styr upp mej i slutänden ändå , as always.. 

Nej nu går mina ögon ihop som honung o ost.. (mums, va gott det lät...)
enda som håller mej vaken nu e reprisen av svensson svensson...haha sjuka jävlar..
Helt min stil känner jag!!

eller hur??

pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0