Uggla, Rehnborg & Ulveson gjorde grym succé på cirkus!!

Alltså nu tror ju inte jag på något sätt och vis att nån av dessa tre underbara män direkt läser min blogg men det känns bättre att rikta beröm mot dem personligen än att slänga lovord ut i atmosfären! Så grabbar eller kanske välbehållna män passar sej bättre att säga, TACK för en underbart rolig revy igår på cirkus, jag skojar inte när jag säger att jag asgarvade, ja fullständigt kiknade av skratt under hela föreställningen igår på cirkus så tårarna sprutade, sminket rann o magen krampade när vi stapplade ut ur salongen igår kväll!! =)



Ja för er som inte har en susning om va jag jiddrar om kan jag berätta att denna underbara trio av sjuka män tillsammans gör en revy som en tid framöver kommer spelas upp på cirkus i Stockholm. Vi fick fribiljetter till genrepet av vicky som jobbar eller håller i produktioner såsom denna. Vi får det titt som tätt till allas lycka! 
Det brukar alltid vara kul att gå men igår slog alla rekord säger jag bara! Kl. 20.00 drog de igång  och det räckte ju med att de visade sej så visste man att detta kommer bli bra o jojjomänsan. stämningen på cirkus var på topp speciellt på rad 8! =) Vi satt precis bakom regissören o snacka om att han fick höra bra feedback från oss bakom, vi garvade, skrek o applåderade ju hela tiden. Jag lider med dom stackare som satt framför för man garvade så mkt att det krampade i magen o sved i käkarna så man lutade sej fram för att mildra krampen o sluta skratta.  Gick inte så bra.. Jag hade gärna berättat massor av höjdpunkter mm men det skulle inte ens bli liiiite kul om man jämför med att se det live, jäkla idioter! Dom  e ju inte kloka på en enda fläck någon utav dom! 
Vill du se denna sjukt roliga revyn finns biljetter för ca 700 något tror jag och jag lovar att det är värt varenda krona, så bra var den!! Hett tips från coachen...

Efter showen tog vi bussen till stan, hypade som tusan garvade vi hela vägen till stan, stackars medresenärer. Dom garvade men ändå.. Sara & Sanna åkte hem medans Moa, Malin och jag drog till Golden hits o började köa. Kalla men vid gott mod stod vi snällt i en kö på typ 50 m, Malin var inte jättesugen på fest så hon drog sej ur kön och åkte hem.  Vi visste att det var 25 på Golden men man vet aldrig.. brukar ju funka... =/  När vi efter 1 h kommer fram får vi dissen för att vi inte har åldern inne och man tycker ju att vi borde bli lite bittra över det men vi tackade snällt o gick tvärsöver gatan o in på gallaways för att dricka o dansa. Halva goldenkön glodde på oss, lätt förvånade att vi inte ställde till nån sen. 
Vi hade jättekul hela kvällen partade o drack tills kl slog 03.00 o de stängde. Då började vi sakta gå hemåt. Inte så långt ifrån mej ligger ett cafe som e öppet dygnet runt o i somras sa jag och moa att dit skulle vi  minsann gå nån natt så varför inte denna natt, fulla o goa som vi var!? Vi hade skitkul på cafét med han som jobbade o det slutade med att jag stod bakom disken o betjänade Moa och mej själv o när vi skulle betala hade vi bara 20 kr o han tog inte kort. Han bara: -"hur mkt har ni?" "20 kr" säger vi o han bara tackade o bjöd på resten! Gullig kille. ..

Jag tog betalt och sen fikade vi och snackade dynga med alla taxichaffisarna! Va hemma vid 04.30 fnissiga o töntiga som 14 åringar. Försökte att inte väcka Emelie.. gick sådär..

sov ett par h, vaknade pigg eller snarare hype´ad o tog en promenad för att sen äta frullebuffé på stallmästargården. MUMMA!!!! Soft dag i allmänhet, känner mej lite bitter att moa åker till bullaren på ons och flyttar ändå till London i slutet av månaden.. Kul för henne men my lord va ja kommer att sakna henne.. Vi har såååå sjukt kul ihop, men ja e  glad för hennes skull! Ikväll kommer Frugan "Ello" med sin familj (min reservfamilj) o vi ska äta ost o kex o vin lär förekomma men jag dricker nog vatten, eller kanske saft idag... ler..  

Ta re kall hare ball, see you long suckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0