När löven börjar falla...

Hur börjar man sitt första inlägg på sin blogg kan man undra.. det skapades redan lite prestationsångest, vad ska jag skriva, vem kommer läsa och hur magstark kan jag bli i mina texter?? kom på att i resedagboken finns det inget jag inte skulle kunna skriva och att skyla med saker, ting och ord e lixom inte min grej, så läs allt, kom ihåg det ni vill och förträng resten! =)


Idag har vi haft den första riktiga kyliga men solstrålande höstdagen här i Huvudstaden! Ljuvligt väder + att det var min öppningsvecka denna v så jag slutade 14.30. Men det har varit en ganska tung dag i allmänhet...

För första gången sedan gymnasiet har min plugglust infunnit sej och de senaste månaderna har jag varit helt inne på polisskolan och är fortfarande.. Tänker på det varje dag o vill vill vill komma in och få börja plugga! Förra v blev jag klar med det sista detaljerna till min ansökan och skickade iväg!     Nu väntar man bara på svaret...
 
I förrgår fick jag reda på att ja ska få komma o skriva sve provet o ha ett myndighetssamtal  hos Polisen! (fatta lyckan) men igår fick ja ett brev om att ja måste skicka in högskoleprovet när ja gjort det (det visste ja) men att ja INTE haft Historia A och att den kursen ska vara avklarad 15/12 kom lite oväntat. Alla skolor har börjat + att ja jobbar heltid och vet inte hur eller om ja kommer kunna lösa detta.. Fixar ja inte till detta e ja körd fölr denna gången! så jäkla surt, men ja tänker verkligen inte ge upp så lätt! Men kombinationen av att vara trött och jävligt ledsen e inte ultimat en dag som denna. Man ska vara extra glad o pigg mot alla kunder på jobbet fast man egentligen bara vill gråta...
jaja, kanske går att fixa på nåt vis... Måste gå, fan ja vill ju bara satsa på detta och det finns lixom inget annat!

Emelie kom o mötte mej så vi gick till gallerian o köpte glss! *mums* men inte ens den goda glassen fick bort klumpen ja hade i magen efter för mkt historia och polissnack! Jag kände mej stressad, bitter och hemsk när vi gick hem, Så vi gjorde oss promenadredo o gick runt Hagaparken för att rensa tankar mm. Funkade kanon! Kände mej som en ny människa när vi kom hem igen. nice shit..

Hungriga som vargar bytte vi om o kutade ner till Vasastans bästa sushi! mumma... Sitter nu hemma o har fikat, men nu ska ja dusha o inte sitta här o nicka till stup i kvarten! =) Imorn kväll ska vi me jobbet på genrepet till "Uggla,Ulveson o Rehnborg`s show på cirkus" Ska bli skitkul o parta efteråt!! =) Quit Mari goes wild!!

And remember, NO BEHAVE!!

Hare ball, ta de kall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0