Inte som planerat

Mina planer om att spendera kvällen i sängen sket sej...
jag har verkligen ingen självdiciplin alls!! haha.. efter att jag o joel promenerat från jakan till k-ängen spelade vi hockeyspel, drack kaffe och jag åt 3 glassar!!

bra jobbat...
vi fick en blandpåse för 165 kr av Kristoffer, ja käkade Turkisk peppar, glassbåt o dubbel nougat i nämnd ordning, bäst först!! mums.. mätt blidde jag i alla fall.. Marcos kom o spelade lite hockeyspel med oss, vi två va typ lika kassa, ja va grym när ja va liten men det hade visst gått över... =(

Stannade till i stan o gick ut en sväng med gänget.. kul att träffa alla så ja stannade lite längre än planerat ja.. Pratade mer än planerat oxå såklart så min hals kommer inte tacka mej imorn, suck..

men men.. ja ville ju träffa folket så det får vara värt smällen...

nu ska ja sova, snark...

natti!!!

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0