Premiärdopp i hökisbadet!! KALLT

undrar om allt som händer och alla man träffar handlar om ödet??

är det sedan länge bestämt vilka vi ska träffa och när?? Men varför gjorde man inte denna nya störtsköna bekantskapen för längesen... kanske handlar just det om det berömda (o mitt favvo) uttrycket TAJMING!!

NU, i det skedet vi är i livet passar det in att "vi" träffas och ja ni fattar..

Haft en slapp/soft soldag hemma med Linnéa!

Vaknade upp med lätt huvudvärk i hökis efter trevligt delande av 4 vinare med vänner i Andreas studio igår. Tog typ en timme hem pga av taskig tajming med bussar, t-bana bara för att långfredagen tydligen ska vara helig eller nåt! Ha... dravel... =) nej men det e väl bra med nåt heligt i denna sjuka värld vi lever i...

Har ont i magen nu.. Skrattat som en jävla dåre hela dan,okej kvällen spårade ur totalt! =)
MEEN va kul vi haft!!

Vi passade på, vårdagen till ära att ta årets första dopp i Hökarängsbadet... Sjön 1 min från min dörr. Men vi gick en bit för att komma till "H-badet" där det är enklare att gå i. Gå och gå... Vi sprang i o skrek i förebyggande syfte. Det var inte sååå farligt först men när vi dök under snörptes det åt ordentligt runt hjärtat!! haha..

Imorn ska jag jobba på Tysta igen, va kul att jobba igår, men det ska erkännas att man kände sej lite "nybörjare" igen, eller lite borta bara... =)   

Trevligt slut på Långfredagen och GLAD PÅSK
//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0