Tiga är guld

I onsdags började ja bli hes, mådde ju kanon annars så det var lite frustrerande att vara tjorvig i halsen då..

Okej, torsdag.. Vad fan e det frågan om?? Rösten övergav mej totalt!! Jag kämpade tappert på jobbet i 2 h men kl sju gav ja upp, ingen hörde ett ord av vad jag sa och då är det ganska menlöst att jobba så jag gick hem vilket oxå störde mej eftersom jag mådde bra annars!! 

Linnea ringde efter hon slutat jobbet, garvade och sa att hon inte ville prata med mej eftersom hon inte hörde ett ord av vad ja sa (försökte få fram) haha.. den e kul...

La tacksamt på och återgick till att vara tyst... 

Har varit på Ikea med Lena idag o handlat massor!! Byrå, tv bänk, fårskinnsmatta mm mm.  

Hmm.. Nu ska man få ihop skiten oxå! Förlåt, möblerna menade jag ju självklart!! =)

Linnea e påväg, som att det skulle vara till nån hjälp föresten... hehe..


//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0