Varken bak eller fram, ut eller in

Å vad jag hatar när allt känns meningslöst.. När jag inte vet vad jag vill med något överhuvudtaget. 

Enda jag vet är att "såhär vill jag ju inte ha det" Jaha, sen då????

Går bara runt och väntar på att helt plötsligt känna klarhet i allt och veta precis hur jag ska gå tillväga för att känna tillfredställelse i livet! Precis som att nån uppenbarelse skulle poffa upp framför mej från ingenstans!

Sjukt egentligen kanske men jag har ett sjukt stort behov av att hela tiden känna att jag gör vettiga och viktiga saker. Just nu gör jag inget som får mej att känna så vilket gör att ja bara vill krypa ur min kropp tills dess att jag har ett mål och möjligheten att göra en vettig ansträngning som tar mej dit!

Imorrn ska jag jobba i hallen på Tysta M.. Ska bli kul, hoppas på mkt vin efter jobbet!! Vin och snack med brudarna brukar ge klarhet i det mesta, haha.. Förutom när vi ställer till det ännu mer för oss själva och varandra!!

Nattinatt

(Mina "kottar" från Belize har fortfarande kvar en svag mysig doft av honung kände jag nu, åh, vill tillbaka...) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0