............

Alltså, musikvideos måste vara bland det kassaste som finns, ja menar det finns miljoner (okej inte miljoner kanske men jävligt många) bra låtar MEN varför måste i 99% av fallen den följas av en kass, kass KASS video, oftast nån brud som ålar sej eller kille som smörar eller kör bil?!

Jag har slutat bry mej utan lyssnar på musiken o undviker allas videos men tanken slog mej häromdan när jag blev galet sugen på att lyssna på Janet´s "let go". Hennes video till den låten e inte den bästa precis tycker jag men som sagt, ja klickar på låten och gör nåt annat medans jag lyssnar. Såg då att många kommenterat om videon, ganska hårda ord dock. Hennes video e ju verkligen inte värre än nån annans och jag kände väl lite att va fan, gillar ni låten lyssna på den och skit i resten. Gillar ni inte låten? Ok fine skit i att lyssna och titta på henne så om det sticker så i ögonen!

Men när Linnea va här pratade vi om detta videofenomen och när ja sa att det inte fanns några bra videos hävdade honatt det att det fanns en!

Bring it on....

"Nickelback´s someday"

Och fan hon hade rätt! Låten e ingen dunderhit tycker ja men satan, videon va inte ål o trål, utan det fanns en mening o tanke med den o jag gillar den skarpt!! Kändes bra att hitta åtminstone EN vettig video i denna ytliga världen... =)

Saknar Valdez... Trodde han skulle komma imorn men ja får vänta till tis.. längtar...

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0