Blåst på Bissen

Klarblå himmel när ja vaknade hos mamma och Karl-Erik, så härligt!!
Det blev en mysig frukost (dock utan smak för min del, trista förskylning) bland alla blommor på altanen och sedan åkte jag och brorsan hem och jag ut till Resö. Jag och Angelica tog båten ut till bissen där vi solade i blåsten!

Lite kyligt men mysigt, all blåst gjorde nog susen för min hosta och ömma nacke... not...

När vi la till skulle ja kolla om kilen satt fast ordentligt i bergskrevan, tog i lite hårt och kilen for upp rakt på mitt knä!
Aj satan va ont det gjorde, men det roade Angelica ialla fall, haha...Fick fast båten men efter ett tag slet den sej!!

Vi for upp och styrde upp det hela, det roliga va att kilen satt kvar och knuten på tampen var kvar....
Hmmm så hur har den lossnat??? Ett litet mysterium...

När vi kommit i land åkte vi hem till Jörgen och Angelica, bytte om och drog till Grebbestad och åt räkfrossa, vi och Martin. Sen kom lite mer folk och vi lyssnade på 98oktan på macri. Härligt....

Nu borde ja sova, ska dra me mormor o morfar på frukostmys till Grebbestad imorrn bitti så de hämtar mej strax före 9. hinner man inte styra upp en middag med sina morföräldar blir det en frukostdejt istället! =)

Natti

//Antz  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0