Rädd för hon i Appolivareklamen

Ja det är fan inte för inget man är rädd för den där läskiga tjejen på TV alltså, det finns ju för sjutton en klubb på facebook "vi som e rädda för tjejen i Appolivareklamen" och JAG är med, såklart! =)

Hon dyker upp överallt!! Det e inte ofta min TV står på men tro på satan att såfort on knappen trycks in så är hon där, med sitt hemska hår, läskiga ögon, läppar och ja för att inte tala om rösten!! Inte ens när man går på bio får man vara ifred från henne. Bra att "teesa" me som trailer innan skräckfilmen "drag me to hell" tyckte de tydligen när jag var på den filmen!!

Undrar om hon vet hur läskig alla tycker att hon är egentligen... Och OM hon vet, vad tycker hon om reaktionerna? Jag hoppas verkligen att tanken med reklamen var att vara läskig, om inte annat för hennes egen skull. För tänk er själva att ni skulle få jobbet som modell för en hudvårdsprodukt, "-Yes, detta är ett tecken på att jag är vacker eller att jag har DET, ett säljande utseende eller en oemotståndlig charm" eller så är det helt enkelt så tragiskt att du har ett utseende så skumt eller skrämmande att det fastnar på näthinnan hos folk, och det må oftast vara en komplimang att hamna på någons näthinna men inte denna gången..
  
Klockan e 00.45, ja har jobbat dubbla pass på olika ställen, i kallskänken på Stockholmsmässan och hos Habibi (Danny) som vanligt och klockan ringer om ca 4 h så VARFÖR ödslar jag sovtid på dendär bruden???

Jo för att ja va på Apoteket igår och jag kan inte förmå mej att ens titta närmre på Appoliva- produkterna. Rysningen infinner sej som ett FRAMÅT MARSCH kommando!!

Nej ja gillar inte henne helt enkelt!!

å så e det me de!! =)

KYss!!

//Antz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0