Sista timmarna

om circus 4 timmar rullar vi i växtrikets "lastbil" mot Stockholm.. Carro har fått låna den eftersom hon ska ha med säng och en hel del grejer.

Jag kan inte helt fatta att ja faktiskt ska åka hem ikväll.. skum men skön känsla. Visst känns det trist att lämna pappa och alla andra man tycker om men jag åker ju trots allt inte bara bort utan HEM!! Skönt.. Linnea tror ja kommer imorrn kväll men ja kommer dimpa n sent i natt nångång. Så imorrn när ja vaknar gör jag det i min egen säng i min egen lya.. =)

Lite seg idag efter att serverat på ett kalas i grönemad igår. Det var ett mixat 50 & 60års kalas. Ute i tält hade de festen med temeat "Tusen och en natt" Jätteskoj, alla hade verkligen ansträngt sej för att hitta de bästa kläderna och de hade verkligen gjort ett bra jobb! =)

Ja fick lite gamla serveringsvibbar igår, underbart för det senaste har det inte känts detsamma. Viljan att göra det lilla extra för folk titt som tätt kändes avlägsen mm för bara ett tag sen. Ja det var som ja tappat lite av den glada energin och glitttret i ögonen men igår blev det flera tillfällen för lite extra snack och skoj me de flesta. Värdparet och gästerna kändes nöjda och det e ju ändå huvudsaken!!    

Har varit på Resö och hämtat 2,5 kg kräftor som vi ska käka innan jag drar. mums...

vi ses o hörs, so long suckers!!

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0