Som en perfekt våffla

En perfekt våffla innehåller ju tre kulor med de bästa smakerna.

Igår innehöll den våfflan en Joel, en Marcos och en Annie på Liseberg! Å vad jag har saknat dom kände jag igår när jag såg dom!!

De hade cyklat från Örebro och jag tog tåget till Gbg så möttes vi upp på ett fik igår förmiddag när mitt (som vanligt) försenade tåg kom in. Vi hade en urhärlig dag på Liseberg. Fick gratis inträde och åkband av erik, en kompis till marcos som jobbar på liseberg. Så vi åkte det mesta, garvade mycket och jag skrek mycket i gasten och killarna njöt i fulla drag av att se hur jäkla rädd jag blev!

löjligt jag vet men satan, jag kan inte rå för det alls... + att de som jobbar inne i gasten ser direkt att ja e skiträdd och därför hoppar de ju genast på mej, givetvis....

men som sagt vi hade en superhärlig dag och det var precis det jag behövde!! En okomplicerad dag med mina två underbara grabbar fylld av skratt och härligheter!!

Hör och häpna, en ICKE bitter Annie!! Nice or what?! =)

//Antz

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med dig Annie, Gasten är sjukt!! Kul att eran dag blev så lyckad. Hoppas på fler sådanna dagar för dig vännen min. Puss

2009-08-03 @ 19:13:55
URL: http://huldaemelie.wordpress.com
Postat av: Emelie

Håller med dig Annie, Gasten är sjukt!! Gott ändå att höra att ni hade en så bra dag. Hoppas att det blir fler sådanna för dig vännen min. Puss

2009-08-03 @ 19:15:26
URL: http://huldaemelie.wordpress.com
Postat av: Emelie

Imponerande, den första kommentaren bara försvann, men nu ligger de där båda två ändå. :)

2009-08-03 @ 19:16:44
URL: http://huldaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0