Ingen träningsvärk här inte

Sjukt nöjd!! Gjorde min första löprunda för 2009 igår, den tog visserligen bara 30 min men ändå!!

Känner inte ett jota idag, skönt.. men jag tänker inte ropa "hej" än! Imorgon kanske jag ber någon skjuta mej så..
=)

Hade lite ont i högerfoten igår o imorse men nu känns det okej..  Jag har ju bra grundkondis så jag borde inte få träningsvärk egentligen..
Hade dock en tröja för mycket tror jag, jag och Andrea gick en promenad runt djurgården tidigare på förmiddagen.  Jag hade en jackvägrar stund så jag hade tatt på mej 4 tröjor o en tunn väst mellan allt! haha...

Perfekt promenadklädsel men liiite varmt för att springa men herregud, lite svett har väl ingen dött av!? 

Om jag bara får återgå till min och Andreas promenix för en sekund, Så härligt!! Det kan verkligen vara så uppfriskande att gå med en härlig kompis o vädra allt!! =)

Jag älskar verkligen alla mina vänner, nya som gamla! Ni är så underbara på allt! Få mej att skratta, trösta mej, eller bara allmänt må bra. Men det bästa av allt är er förmåga att tycka om mej för den jag är. Jag känner aldrig att jag måste ändra mej eller vara nån jag inte är, jag är jag och så är det bara, det är okej..

Tack snälla söta för ni finns...!!  
Ville bara säga det...

Puss o härlig tisdag på er!
//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0