Längtar efter Valdez..

Söndag kväll.. Imorn kommer Valdez!! Jaaa...

Usch i fredags när jag var ute och gick en del saknade jag Valdez, visst var det skönt att ha en ren lya i tors morse när jag vaknade men nu längtar jag..

Bra att jag efter bara 3 heldagar saknar honom när jag varit utan honom en och en halv dag.. Hur ska det då gå när jag ska lämna honom 5 v?! Huja....

nej inte tänka på det nu..

Imorn kväll kommer mamma!! JAAAA

Men hon kommer sent så jag o Sara ska gå på bio när jag slutat jobbet!
MYSIGT

Vi ska se seven pounds m Will Smith! =)   Tror den kan vara bra!!

Nej nu ska ja snart kojsa, 6 h sömn sen i tors e inte helt bra kanske.. Pigg nu men imorn lär ja vara i koma!!

Puss o hej skinka eller pastej!?

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0