Nedräkning på allvar

Om jag lägger mina två händer mot bordsskivan och ber en vän göra detsamma intill mina har vi tjugo fingrar tillsammans, right...?? Ber jag henne eller honom sedan att ta bort  6 fingrar har vi lika många fingrar kvar som det är dagar kvar tills jag och Martin drar!! =)

Å nice...

Tror verkligen inte jag fattat att vi ska dra snart, jag är glad bara jag fattar när vi väl står på Arlanda!

Kan inte fatta att jag snart flyttar oxå.. Det känns däremot lite motigt just nu, trivs så sjukt bra här ju men men.. Ett 1:a hands kontrakt är ju vad jag önskat sedan jag först kom hit så det kommer bli kanon!!

Det ska jag allt se till! Häng inte läpp för det du inte har, le och var glad för det du har istället!!
Bättre resonemang va??

Redan onsdag ja... Sista dagen jag har Valdez för den här veckan.. =( Fort det går!!
Han är helt ljuvlig och jag blir så glad varje morgon vi ses. Han blir så himla glad och drar mot mej i världens raketfart och det gör mej alldeles varm i kroppen!!

Jag var ju lite nervös innan... "Tänk om han inte gillar mej"  eller bara "vill förlja med Micke varje morgon"...??
Behövde tydligen inte oroat mej, Mickte sa i måndags att han blir totalt galen när han ser mej! =)

GLAD!!!

Vi ska gå runt brunnsviken nu tror ja.. Ta med kaffe kanske??
Mmmmm

/Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0