One week left

Om en vecka sitter jag och Martin på planet till New York! Jippiee!!
Vi lyfter kl 07.00 (om allt går som det ska, men det ska vi inte räkna med. Det e ju ändå "Annie-miss fix" det handlar om)
Men vi leker med tanken att vi lyfter i tid, då har vi kanske nyss ätit flygplansfrukosten som egentligen smakar bäverbalja men en mix av själva reskänslan,flygtristessen och lyckoruset är  maten alltid en uppskattad höjdpunkt!

Costa Rica och resten av länderna vi tänkt våldgästa känns fortfarande för långt fram i tiden för att fantisera om, just nu fokuserar jag på denna sista veckan och smådrömmer om NY!!

Nu har Valdez sovit på 4 olika platser på mindre än 1 h. Vilket betyder: "fan, ja e inte trött men du är ju så jävla trist" haha.. Fick världens goaste bemötande av honom imorse dock, hoppade upp med båda tassar på mitt bröst och slickade ren halva fejjan på mej! =)

Min lille vän... Så nu ska jag lite snabbt avrunda, pälsa på mej 17 lager kläder o ut o promenixa, leka lite i parken, försöka hindra honom att stoppa i sej allt han ser, nappar, ciggfimpar mm!

I Valdez bor nämligen en oslagbar kompost!!

Så redo för lite bråk, mkt kul och massa kärlek går vi onsdagen till mötes!!
Ska fika med Malin efter tre nångång så we better run om vi ska hinna!! =)

Ciao!!!
//Antz

Föresten!! Ett litet dagens tips bara, har ni sett "made in sweden"? Inte??? inte jag heller MEN Janet som e med där sjunger en låt- "Let go"   Jävligt bra... Lyssna på youtube!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ar nog samst pa att lasa bloggar just nu. Men hej!! Ska halla tummarna for att allt gar bra (eller i alla fall mer bra an kaos) nar du och Martin far ivag! Kanske for han tur med sig, vem vet. Martin ar ju en typiskt stabil karl. Det kommer nog ga bra. Och om inte sa vet du ju vilka som ar de roligaste minnena att tanka tillbaka pa - de absolut mest kaosartade!! :D Puss vannen!

2009-02-19 @ 05:51:28
URL: http://emelie.piluttadig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0