Soligt!!

Snacka om UNDERBAR februaridag!! Kallt som tusan dock meeen va härligt med sol och ingen blåst...

I like... Jag och Valdez har varit hos Thomas på hans jobb i Liljeholmen. Köpte fika och tog med till en sjö jag hittade nära där han jobbar. Vi kunde inte sitta inne tyvärr pga av lille Valdezkillen....       Vill inte lämna han ensam utanför.. =( men detta funkade prima, lite kyligt dock..

Nu är vi hemma igen och herre.. Han har varit inne hos mej knappt 2 h idag och ändå blir det sååå smutsigt! haha.. fattar verkligen inte, men mamma kommer städa ihjäl sig när hon hälsar på. Inte för att jag inte håller efter, det gör jag faktiskt men skulle jag vara lika duktig på städning som henne skulle jag knappt hinna jobba och ABSOLUT inte ha hund!! =) Men jag älskar henne ändå..

Nu sussar lillgrabben i sin nya korg, ska pussa lite på honom innan jag smyger till jobbet. Hoppas det går bra att lämna honom och att det inte blir livat lajbans i lyan... hoppas hoppas!!!

Måste hitta dammsugarpåsar som passar dammsugaren.. hm..

Å min högerfot har somnat!! fyyyy....
//Antz..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0