sur som citron...

Jag har sovit 8 timmar inatt!!

Så jädrans skönt, totaldäckade typ 23.00 och toksov, verkligen TOKSOV till kl 7.00.. Jag skulle kunnat somna om men jag har en del att fixa + att jag egentligen var utsövd. 
Guud va jag har sovit... =)

Jag var hemskt kass på jobbet igår, tyckte jag i alla fall.. Jag var lättretlig och fick inte till några bra samtal till kunderna, jag bara sluddrade kändes det som. Jag vände mej om till Gabriel (chefen) och sa:

"-Men va fan, ja snackar bara skit!! Det går åt helvete ikväll!!"

Gabriel höll med, eller han tyckte ja hade en dålig dag, bokade in ett möte, brukar göra ialla fall tre och ha minst 10 BRA samtal.. Hade typ 2 bra samtal igår... Så jag typ sprang därifrån, asbitter!
Jag var inte lik mej tydligen, du skrattar ju inte och charmar alla sa han och det låg mkt i det. Charmig var det MINSTA jag var!!

*grymt*

Men när jag storstädat efter Valdez och tagit en dusch kändes det bättre.. Gick o la mej och somnade som ett barn, vaknade halv fem... Yes, ja kan sova över två timmar till.... ZZzzzzz

Fotvård, fixa present till Viktor och massa små fix står på listan idag.. Ska fika med Marit innan jobbet, det är alltid upplyftande så jag hoppas på bättre flyt på jobbet ikväll!

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0