Tårfyllt

Å jag måste ju sluta se filmer som alltid slutar i tårar...!

Vi har gjort det igen, Sara och jag. Sist var det Changeiling med Angelina Jolie och ikväll var det seven pounds med Will Smith.

Sjukt bra film ja.. Jag gillade poängen med filmen. Den var inte solklar utan krävde liten tankearbete och det gjorde filmen betydligt mer intressant. Sen hade den massa fina scener och framför allt sorgliga.. Både jag och Sara gav efter för tårarna redan under första timmen men det blev värre...

Men helt klart sevärd ja...

Will Smith har ett speciellt utseende, ibland ser han gammal ut och i nästa ser han riktigt fräsch ut!
Jätteskumt... Men jag föredrog lätt de scener han visade sitt bättre jag!! (surprise)  haha..

En sak jag och Sara funderat på lite.. Ofta kommer "uteliggare" eller liknade in o kollar på filmer men de verkar knappt veta vad de ska se eller något alls..
De lär ju knappast gå in och bet 100 kr för att kolla på film så vi funderar på om de får gratis bio ibland eller om de gör nåt bra eller så. Hursomhelst om så är fallet tycker jag det är en bra idé. Kostar ingen något direkt + att de får komma in och värma sej ett par h. Men vi vet inte om det verkligen är så men de lär ju inte bara smita in heller så..

skumt va?

Hursomhelst,
Nu har jag "hämtat" mamma på centralen, kom med tåget från Gbg, sent som vanligt!! SUCK...

Sj,sj... ja säger då det...

Dags att borsta gaddarna o sova...

Natti...

//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0