Vi måste tro på allt vi gör!

Glömde en grej..

Alla som går polisskolan eller redan är poliser borde skratta sej lyckliga! Satan va kul att mån till fre läsa alla dessa intressanta ämnen och lära sig alla praktiska saker.

Den här tex. "-Vad har du gjort i skolan idag?"
                        "-Tja, inget speciellt, vapenträning eller biljaktsträning i stan!"

Hallå!? Å vad kul...
Sen att gå till jobbet och inte helt veta vad som kommer hända, eller kanske kunna rädda någon eller förhindra att något händer. Tänk att innan det är försent kunna fånga upp en trasslig tonåring??

Jag vill jag vill jag vill.....

Vad hör man på radion imorse då? Jo poliser som kallat ungdomar. blattjävlar o apjävlar mm
Detta samtalet har sedan bandats och nu spelas det upp i alla nyhetssändningar!!

Grattis grabbar!!
Bra jobbat, förtroendet som redan är svagt från utlänningar lär ju öka... Not!
Polisen är oxå människor, absolut men har man den här typen av åsikter bör man nog jobba med något annat. Polisens jobb är att försöka bygga en vänlig bro mellan alla människor, svart eller vit, lång eller kort gammal eller ung ska inte spela någon roll!

De ska visa BRA ex på rätt och fel och försöka upprätthålla rättvisan!

Om de inte själva tror på det, hur fan ska då alla andra göra det??

Precis som våld bildar mer våld skapar hårda ord hårdare ord vilket tillslut leder till en ond och okontrollbar värld.

Människor lever i den här världen..

De människorna är du och jag...

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0