Vill inte flytta...

Å jag tittar på traven av alla tomma väskor som om ca 1 v ska börja fyllas och jag känner verkligen inte för det!!
Inte ens lite...

(Speciellt inte nu när man sitter och trivs med att bara finnas till här och nu med tänt stearinljus vid datorn i myskläder och kaffe, lyssnar på  john mayer-free falling, kent-chans och kelly clarkson´s -my life would suck without you om vartannat.)

Jag packar gärna min ryggsäck och drar på min och Martins 5 v tripp men jag vill återvända till Roslagstull, till "min" lilla mysiga etta perfekt belägen till ALLT, verkligen ALLT.. 

Varför är jag bitter för!? Har ju bestämt mej för att detta ska bli kanon ju!!!

Väl på plats i Sköndal kommer det bli bra! Jag kommer äntligen kunna handla saker till MIN lya, på riktigt!
Möblerna kommer vara mina och och....jo men det kommer bli bra.

Det är bara det att man nu vant sej vid att ha gångavstånd till allt, badet är nära och jag känner mej jättetrygg. Sist men inte minst, jag älskar verkligen min ica butik!! =( För att inte tala om sushi´n på odengatan... 
seriöst, nu blir jag deppig på allvar..

Sluta sluta sluta!!!

Eller föresten, kanske ska låta mej själv vara just lite bitter ett tag och "sörja flytten" för att sedan kunna se det positivt och glädjas åt det nya!? Hmm.. Värt ett försök va?

Jag e ju inte den som är den,,,

//Antz
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0