Ibland är valet av "frikorts-kille" extra enkelt..

Ibland är jag duktig och lyssnar till mina vänners tips och råd..

Häromdan fick jag ett tips om att lyssna på John Mayer´s live spelning av "free falling"... I did!!

Satan va bra den är, jag blir riktigt kär i honom, dels att höra och tänk då att både titta och lyssna??!

Underbar låt... och grymt het kille, I like... =)

Se hela bilden

Imorgon ska jag för första gången ha hand om Valdez!! =) ska bli jättekul, hoppas bara vi kommer bra överens!
Jag har köpt hamburgerkött till frukost, ¨får väl muta honom i värsta fall...
 
Snälla snälla säg att ja somnar ikväll.. pallar inte att "vaka" inatt oxå, roligare grejer finns lixom..

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0