Ljuva Morgonstund!

07.13 ska snart gå till hallen för att jobba min sista dag som heltidare på Tysta Mari.. Det känns så rätt! Inte att ja inte trivs eller så men på vissa saker har gränsen blivit väl överskriden och sen vill jag sluta medans ja fortfarande tycker det är kul och inte är bitter!!

Extra kan mkt väl tänkas att jag kommer jobba men då är det ju mer på mina villkor, vill jag inte måste jag inte..

Kommer nog va bra sliten ikväll, Moa och ja la oss 02.30, 04.00 väcker hon mej när hon ska ut till taxin och åka till centralen -arlanda -gran canaria!

04.27 ringer hon o tappat nyckeln till skåpet med väskorna på centralen!! Hon e så jävla mkt MEJ att jag blir mörkrädd!

Mkt panik 30 min senare och 200 kr fattigare har väktarna brytit upp skåpet o nyss ringde hon sittandes tryggt vid sin gate! Tack!! =)

Måtte en v gå fort så hon kommer hit o vi kan parta!! =)

shit nu måste ja kila!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0