Hälfast..

Aj i helvete vad ont jag har!! Har fått två, ja inte skoskav men NÅNTING på båda mina hälar som blivit varmt och inflamerat. Bara sådär...

Igår när ja gick o mötte Viktor för frulle gjorde det ont, sen kom Anna och då kändes det lite bättre! Vi hade en kalasmysig kväll.. Vi gick o fikade på ett italienskt hak som är nice, köpte sushi o snacks för att gå hem och kolla på let´s dance (premiär för min del) och babbla massor! =)

Jag har inte sovit så bra, har drömt massa konstigt o haft on i benen o dum-armen! =/
Värst idag är att jag fan e fysigt handikappad nu, helt galet vad ont jag har och jag kan inte hå nåt alls på fötterna, kul när Anna är här lixom.. Hoppar över min promenad o hoppas ja kan ta mej till södertappen sen. Jag ska ju ge blod idag!

Var där igår på kontroll då mina blodvärden var för låga när jag testade mej sist. Blev grymt besviken när sköterskan först sa att jag ev aldrig kan ge blod med mina värden,.. =(

Men igår var mina värden bättre o idag ska jag dit och lämna!! 

Antar att jag och Anna får köra ett cafémaraton eller nåt istället idag, huvudsaken e ju att hon är här!! 

Men snälla rara, läk fötter, LÄÄÄÄÄK!!!


En LITE bitter Antz önskar alla en härlig lördag!!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0