Vidden av älgstorlekens makt...

Det ska erkännas att det känns lite B att börja det nya året utan att ha sammanfattat det gamla och för att inte glömma nyårsfirandet i sej, inte så mkt  att säga om det i för sig...

Jobbade till 16.30, smått kaos men hade vi väntat annat? =) skyndade hem o kastade mej i duschen, vilken ja senare helst inte ville kliva ur.. men jag tog mej samman o fick på mej klänning o lite ögonskugga! KLAR!!

Tände lite värmeljus oxå sen FICK allt vara under kontroll... Detta + mina goa vänner till gäster fick nyår att bli den mest lyckade på länge.. vi åt gott och alldeles för mycket!!! =)

varför blir det alltid så...???

Tappade tidsperspektivet totalt, skönt... all tid förutom 12-slaget kändes oviktig!

satt o snackade, spelade pokerspel, jag flöt mest med.. fattade inte helt o la ingen energi heller..=)

Tog buss o gammaldags spårvagn till skansen och med tomtebloss i stjärnklara köldnatten skålade vi in det nya året!

2009.... ja tror det blir ett bra år, 2008 gick i resans tecken.. få se hur det blir med 2009???

igår åkte jag till östersund, tänkte åka lite snowboard idag men en stor älgko på vägen ville annorlunda!

Stefan, henrik o jag klarade oss oskadda men smäck sa det så hade vi älgen på rutan, ett under att den inte sprack!
Bilen e paj men det kunde gått mkt värre.. blev ingen skidåkning dock. =(

Jaktledaren kom o sköt älgen, bärgaren kom o resten av dan vandrade vi runt i Östersund i -15, bastade och hjälpte stefan lite med hans underbara 2 åriga tvillingtöser,,,

matkoma efter en kebabrulle utan kebab... blir ev bio ikväll...
den som lever får se, och det gör vi ju tack o lov... =)

föresten, gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0