It´s all about TAJMING....

Jag har tänkt.... igen....

Snart måste väl minst ett världsproblem vara löst efter allt ja tänker!
=)

Lyssnade lite på reprisen från veckan som gått på the voice, (radiostationen som spelar mest hiphop & rnb) där de pratade om "tajming" och hur den påverkar allt och det slog mej att allt vi gör och alla vi träffar handlar om tajming, från början till slut..

Jag jobbade på feskarn´s i Grebbestad, sommaren tog slut och vintersäsongslusten väcktes i mej, jag var sent ute med att söka säsongsjobb i Norge (dålig tajming) , fick napp på en restaurang i Storlien och det jobbet jag hade på Mc Donald´s gjorde det möjligt för mej att åka upp och provjobba, bra tajming. Jag fick jobbet och efter ett par dagars funderande tackade jag ja.

Till Storlien bar det av och en kväll när jag jobbade själv i servisen kom en underbar familj och eftersom jag bara hade 5 bord eller nåt hade jag gott om tid  för dom plus att jag från början fick en kanonfin kontakt med dom, redan från att jag mötte dom i dörren. (Bra TAJMING)

De var så nöjda att de ville få mej till Sthlm och jag gick hem med deras visitkort i fickan..
Bestämde under sommaren, efter jag fått hjälp till jobb av "storlien-paret" att jag skulle jobba dec i Sthlm. Åkte till Ghana under okt-nov innan där jag träffade Ello och Hedda. De var de första sve jag träffade och blev därför automatiskt de jag hängde med i Accra innan vi slussades ut till familjer runt hela Ghana. Ello och hennes gäng har blivit mina vänner sen jag flyttat hit på "riktigt" eller vad man säger..

Tajming... 

Fick extrajobb på Tysta M men precis när ja börjat blev en av tjejerna "Lina" kär i en kille och hon följde med honom till serbien när han blev utvisad, fick vicka för henne sista 2 mån innan ja åkte till pappa över sommaren, behöver ja säga ordet??

Ja alltså såhär kan man ju fortsätta i all evighet, lite trist kanske???? 
Men ni fattar grejen, allt, verkligen ALLT handlar om tajming..
så bli inte ledsen när saker och ting inte går som planerat..

Det var nog inte rätt tajming bara...

Puss på er!! 

//AntZ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0