Old Frankie...

Lyssnade som vanligt på radio imorse och då kom den där (ursäkta ordvalet) jävla idol-kevin med "sin" låt och jag blir nästan förbannad! Ja menar, om nu sveriges duktigaste förmågor är med i idol och då framförallt går och vinner skiten borde han då inte kunna hitta en låt som inte påminner om 99% av alla andra kärleksballader som gjorts de senaste 10 åren??

Ja menar kom igen! Mena vad du sjunger lille vän! Nej det känns som att lägga massa massa pengar på att bygga upp ett vackert, stort och lyxigt hotell med världens bästa frukostbuffé och sedan placera hotelljuryn i en skrubb och bjuda på en risifrutti till frukost. Slöseri så att säga!

Ja menar, av det lilla jag sett är han ju en fantastisk artist så varför säcka ihop så här alla redan?

Äh inget att haka upp sej på, bytte kanal så kom ne-yo med sin nya "mad", den e bra... Nu spelar ja Frank Sinatra och längtar till Starbucks o Ghana.. Två helt olika världar men jag förknippar honom med båda!

Mest saknar jag Ghana... Att sitta ute på gårdsplanen när det blivit kolsvart med en liten lykta och titta på alla stjärnor och prata strunt och allvar med John, bli väckt av bönestunden kl 03.00 varje morgon. Framför allt saknar jag barnens glittrande ögon när vi kom med sagoboken o läste den med charader till hjälp..  Trodde de skulle skratta ihjäl sig ibland alltså.. =)

Dags att kolla lite kort o knyta sig kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0