Nattuggla...

Oro i kroppen, dålig dygnsrytm???
Ja fråga inte mej men jag kan f*n inte sova..... suck!!!

Så jävla drygt, för jag vet ju precis hur trött jag kommer att vara imorgon bitti när klockan ringer.
Eller så e ja as hype´ad! Den risken är iför sej ganska stor och så lär jag däcka som en liten unge i fosterställning imorn kväll!

Faktum kvarstår dock... Detta beteende gör mitt nyårslöfte svårt att hålla, minst 6 h sömn varje natt, haha kiss my ...!!!

jaja, tanken var god och det är väl det som räknas? Jag la ner sov-försöken vid 01.30 och drog igång datorn (shit måste verkligen döpa om den, kan ju inte heta "datorn", hur kul är det lixom?)

Jag vet!! "Julio" ska min dator få heta från och med nu.. Logiskt namn, jag fick den på jul och kände för ett killnamn o då läggs ett o till förslagsvis i´et kom på köpet! =) Fick den ju av papps och så det gör mer rättvisa åt genuset..

Knack.. (knacken betyder att jag går tillbaka till förgående ämne, knacken är ganska vettig då jag ofta byter ämne lite titt som tätt..)

Knack.. =) Gick in på min facebook och hade fått ett mail från Alice med restips till mej o Martin! Great!!
Å vad sugen ja blev när jag länkade vidare till hennes blogg o fick läsa mer och se bilder!!!
Snart så, snart så...

Läste om vattenfall, de hyrde 4-hjulingar, svinagde sej i lianer mm åååååå LÄNGTAR

Men nu.. snart 2 h senare är jag inte tröttare för 5 öre men mitt ressug har accelerat nåt groteskt!!

Vill vakna och att det ska vara morgon i NY...

//AntZ                       (jag & Valdez på tis kanske) Längtar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0