Vissa straffar Gud, (eller nån) direkt...

Kände bara att jag måste dela med mej om en rolig sak som hände mej för en liten stund sen på ica.
Jag var påvägfrån jobbet, där jag ÄGDE idag btw.. =)

Bokade in flest möten!!! Yes..

Var va ja..?? just det ja, påväg från jobbet tänkte jag bara smita in på ica o köpa mjölk till morgonkaffet, (katastrof utan)
 o det är såklart världens kö med en kassa öppen. Då händer det som alltid eller ofta händer,
 
en kassa till öppnas men personen som står SIST smiter före o hamnar som nr 1 i nya kassan!! Jag brydde mej inte alls faktiskt, jag ska inte jobba förens imorn eftermiddag och hade all tid i världen men själva grejen är sjukt störande.. Stilen e grymt ful och jag fattar inte hur de är uppfostrade! I vilket fall så ställde jag mej bakom detta "fina"  paret med mitt enda mjölkpaket och hoppades lite inombords att nåt skulle gå fel för dom, typ att allt skulle bli skitdyrt eller så.. Min önskan slog nästan in, hennes magnetremsa va paj och kassören ville ha leg när han drog kortet manuellt.

Då började denna blåsta lilla hyndan jiddra om att hon kunde koden. Ja men det hjälper ju verkligen när remsan inte går att dra!!

Hon blinkade lite och pojkvännen likaså men icke.. (i detta nu ler ja ganska mycket ;D )
"-Har du inte så du kan läsa av chip??"  Ja det blir nästa smarta fråga...
Då hade hon inte behövt dra kortet från börjen!! Gudars säger ja..

Nej det var bara att lämna kassen och spatsera ut i jakt på bankomat el annan butik!! hahaha..
åh, dam det kändes bra!! Det va lätt värt den extraväntan i kön...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0