Då va man här igen

Ja det är galet så snabbt tiden faktiskt går, som om vi inte redan visste det eller hur?! Men ändå är det en av de fraserna vi aldrig (och då menar jag ALDRIG) tröttnar på att tugga om...

tycker det känns som det inte var så längesen jag kom hit bara för ett dygn eller knappt det för att  på min fasters begravning. Även om det var en snabb visit kändes det bra, betydelsefyllt att träffa nära och kära. En kram, en blick som säger att man bryr sej om varandra räcker så långt. Då sa jag att jag kommer ner igen den 9:e juli för att jobba frukost på hotellet i fjällbacka och hänga med vänner och familj. Poff sa det och ja nu sitter jag här i köket ja lärde mej äta i. Samma stolar har stått pall sedan dess och bordet ännu stadigt sedan Martins bankande med gafflar och annat, nedslipat och fingjort sen dess dock med ändå! 

Jag är samma person men ändå så annorlunda såklart.. I vardagens jäkt är det inget man reflekterar över. Man bara kör på. inte för att jag vantrivs, onej tvärtom!! 2009 är ett av de bästa åren hitills 
2008 ligger oxå högt på listan) Men vissa saker ändras aldrig, Nu när jag och pappan bor ihop igen för några v gäller samma regler som innan, Han tvättar, jag viker, jag dammsuger, han torkar golv, ja plockar ur diskmaskinen och han plockar oftast i . Handlar e vi ganska bra på att göra ihop eller turas om med. Roligast när vi gör det ihop! Kör rally och gör dumma saker mot varann!! haha,,,

Har kört lite bil idag, skitkul med gyllene tider skivan i!! =)

Ska glo på tv me brollan nu och sen funderar ja skarpt på kvällsdopp, premiär i havet för iår! =)


Tjaloyyyy!!!

//Antz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0