Mindre än 50 cm från katastrof

När jag vaknar på morgonen e jag relativt pigg och väl ute i skogen e jag klarvaken. När jag kommer till jobbet likaså men då har vi ju den där halvtimmen i bilen mellan hus och jobb.... Den tiden är verdervärdig!! Mina ögon svider och jag är så trött så trött... Då är det nedvevat och hög musik som gäller och det brukar gå rätt bra men imorse...

Sov bara 2 h inatt så jag var verkligen skiiittrött i bilen och fick verkligen anstränga mej för att hålla mej på höger sida vägen. shit vilken trafikfara jag är är vid dessa tillfällen!

Och precis innan man kommer in i Fjällbacka höll det på att gå illa på riktigt, det är en bro eller viadukt precis innan man kommer in i samhället o när ja "vaknar" till är jag på vänster sida vägen ca 30 cm från broräcket!!

inte helt okej, fan jag skakade i säkert en halvtimme.....
Fy satan va läskigt  det var... Min första och enda tanke var "Nej, pappas bil!! Lite konstigt för det låter som han e värsta militärfarsan men det är han ju verkligen inte.

Men det e helt sjukt för hjärnan måste ju typ slå på viloläge när man e så trött eftersom man typ tänker att det e okej och ta kort blund medans man kör!
Bra tecken på att man ska stanna...

Idag fyller min älskade brollan år så vi har grillat och haft myskalas i hans trädgård! När alla åkt hem drog ja,pappa, milli och Martin varit ute med båten o badat, Shit va fint man bor egentligen.

Vi åkte runt lite och ja satt fram på vår härligt slitna båt och bara njöt av att finnas till och kika över bergen och det underbara havet, havet gör mej lugn och alla krav och måsten bara försvinner för en stund. Vi gick i land vid åderhålmarna och "först i" tävlingen vanns av mej! haha...

Nu känns det bra att sitta i soffan me kaffe o ska snaaaart  dra igång " a walk to remember"

Tjing!

/Antz


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men älsklingen då, du måste ju ta hand om dig!! Gratta bror från mig med en stor kram också är du snäll. Puss

2009-07-27 @ 02:40:05
URL: http://huldaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0