Glädjetårar

Efter 7 h plugg igår för EN uppgift va ja lagom pepp att starta m up 2 till samma veckoinlämning idag. Loggade in och gulp... "Feedback" från förra v inlämning låg där på min sida, den låg där precis som den inte gjort annat.. Livrädd dubbelklickade jag på länken och kände en stark känsla av att INTE VILJA SE för om ja skulle fått underkänt hade jag lagt mej ner och ja inte dött kanske men GETT UPP.. Fick ju godkänt på första inlämningen så rent logiskt borde ja ju gjort en Annie och fuckat upp det för mej denna gången men ICKE!!

HÖGSTA BETYG och jäätefina ord från min lärare som jag btw ÄLSKAR... ler..
Blev så glad och lättad att tårarna trillade, lite extra känslig pga av lätt utmattning oxå kanske..
Ringde pappa direkt o han blev nog lika glad, han vet hur mkt jag kämpat/kämpar med detta och senast igår efter 7 h plugg höll allt på att förloras istället för att sparas när datorn hängde sej och den stackars pappan råkade ringa precis när detta hände....

Behöver ja säga mer..... Mer än stackars pappan.... ler..
Därför ringde ja idag o påminnde honom om den glada dottern han har!! inte den trötta, bittra o uppgivna han pratade med igår!

Nåväl, idag är jag sjukt glad och känner mej stolt!! STOLT, får man vara det över sej själv bara sådär?
Jo det e klart man får!!

Nog med skryt, nu kommer Linnea och ja ska dra me henne på en lufta oss walk tror ja...

So long suckers!!
//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0