Underbara ica-farsta

Bakis, skakis och lite ur balans,

(på ett härligt vis, ni vet när man haft en urkul kväll och får betala priset dagen efter
men det gör egentligen inget för det var såååå värt det!!)

gick jag till ica i Farsta när jag igår kväll kom från jobbet. Jag hade bara med mej nycklar, kontokort, kamera (skulle påminna linnea om va vi haft för oss,haha) och mobilen.

Jag hade placerat kort o en femhundring i kameraväskan men hade sl-kortet i samma hand. Tanken slog mej när ja gick in att ja kanske borde lägga kortet me pengarna mm men "Nä, ja ska ju snart ha det igen"

Tänkt och gjort, köpte lite nötter och naturgodis samtidigt som jag babblade me brorsan, gick sedan 1000 varv kring alla frysar i jakten efter frysta hallon till min fil.

Hittade tillslut, lätt stressad eftersom ja tänkte hinna med bussen hem. (vet att det e löjligt nära hem men efter lördagen ville ja bara HEM) =)
Framme vid kassan gör ja upptäckten, FAN mitt sl kort e borta!! helvetes jävla skit!!

springer tillbaka där jag började och letar ÖVERALLT men inget kort i sikte, mitt NYINKÖPTA kort dessutom, fan detta e inget jag har råd att sjabbla med kände jag. Korten e ju inte gratis precis...

Letade överallt flera ggr och n supersöt tjej på ica hjälpte mej och vi grävde i frysen, ja vi letade överallt verkligen men utan resultat.. Åh... ja va så arg på mej själv för att jag ALLTID e så jäkla slarvig och borta...

suck.. "ja detta e mitt straff för att ja åker reducerat" tänkte ja direkt... fan...

jaja vad göra... gå hem bitter på mej själv... Ju närmre hem ja kom desto mindre bitter blev jag faktiskt, det kunde faktiskt varit så att ja haft mitt visa kort o pengarna i samma ficka som ja brukar. Plus att det inte blir nåt bättre för att j e arg. Så jag tyckte jag kommit rätt långt i mognadsprocessen där men visst kändes det tufft med den extra utgiften som är så onödig!!

Precis då ringer det, ICA-FARSTA har mitt SL-KORT

Jaaaaaa!!! "Tack snälla söta underbara" typ skriker ja! =)

Seriöst, vilken jäkla tur man kan ha alltså!! Men jag lärde mej faktiskt en läxa denna gången... se hur länge det sitter i!
hehe... Ska hämta kortet sen och köpa en liten blomma till den gulliga tjejen som hjälpte mej så igår och leta!

Ha en bra dag alla goa, själv ska ja baka bullar hos Viktor, gott!!!

//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0