17 av 18

Jahaja, nu har vi checkat in pa hostel nr 17 denna resan! Detta roade jag mej med igar nar vi lag pa stranden i Tulum o forsokte att "glomma" all sand som yrde runt oss som varsta tornadon! =/ Stranden var underbar o vattnet likasa men blasten som var igar var mindre trevlig! Sa da raknade jag ut att vi bott pa 16 hostel o idag nar vi kom till "Playa del carmen" checkade vi in pa nr 17 i ordningen, men formodligen det finaste! (o dyraste) 150 peso per person alltsa typ 100 kr, ajaj.. Kommer bli ett boende till innan hemfard, i cancun mandag till tisdag, hoppas priset inte stiger mer nar vi kommer dit!


Nu gar dagarna fort, herre lordag idag... Tisdag morgon ska vi aka! helt sinnes...
var det inte alldeles nyss jag satt i Sthlm o raknade ner??? O nu ar man snart hemma igen, visst jag trivs hemma o sadar va men nej inte redan!!

Fast, pengarna e slut for langesen egentligen sa hur en fortsatt resa skulle se ut vet i tusan,,,

Egen brasa o pappkartong pa gatan tillsammans med andra mysiga typer i Belize city kanske, bli som han som sov med ett oppet o ett stangt oga, maste ju ha koll pa laget runtomkring!!

Nej fy vilket liv... Har ju en "ny" lya att komma hem till, ska bli kul! =)

Nu suckar min bror har intill sa jag ska avrunda nu!!
For husfridens skull!! haha... =)

puss o kram
//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0