Costa Rica, Jaco

Sitter och borjar meningen, suddar, borjar om o sa halls det pa, for vad ska man saga!?
Naturen har ar underbar, ar nu i Costa Rica, lamnade Ny samma natt ett snoovader drog in!

DET, kallar jag bra tajming! hehe.. Vi fick ett par fina dagar i NY och nu sitter jag i Costa Rica och fryser snart fast! (ja alltsa pga av deras drogade ac) den e inte att leka med! hehe..

Utanfor dessa dorrar har det dock varit 40 grader sa nar man gar ut igen lar man val kollapsa!

som den soltorstade europeen jag ar brande jag mej flackvis redan idag, trodde att solfaktor 15 va bra men icke, eller sa har jag missat flackvis, kanns sadar.. men det ska nog reda upp sej!

kommer vara mer forsiktig nu men satan, borde man inte lart sej an???
tydligen inte....

Igar kakade vi pa en mysig restaurang, sittandes ute i ljummen kvall, at supergod hummos m grillad tortilla o morotter! mums...

men nu maste ja ut o varma mej lite tror ja...

poss poss
Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0