Haakona Matata

Att ga langs med strandkanten och leta snackor och stenar ar det mest avslappnade pa jorden, kom pa det idag nar jag gjorde just det, letade efter de finaste snackorna,,,

Man blir helt lugn och totalt blockad, inte en vettig (eller ovettig heller for den delen) tanke flimrar forbi utan man bara lullar runt, "nojd for allt som livet ger" eller ska vi saga Haakona matata....?? inga bekymmer...

Hursomhelst sa ar livet har som pa en pinne om ni fragar mej, bor pa varldens mest relaxade hostel som mer eller mindre liknar ett tvavanings trakoje  lager mitt i djungeln med hangmattor overallt, stort oppet kok utomhus.. 

Har mina vanner, i detta kok vankas det fri pannkaksfrulle varje morgon!! mums..
man far ata hur manga man vill MEN du far steka dom sjalv.. 

Jag var grym pa att steka visade det sej efter andra pannkakisen, den forsta skulle mamma inte bli stolt att se.. tro mej, ler..
Ja skyller helt enkelt pa killen som hade pannan fore.. Gott gott var det ,men 2 var lagom, gjorde 2 till mej o 3 till brollan, han har blitt klen pa maten har o var matt efter 2 sa jag offrade mej pa den sista! 

Huge mistake.. urk... Blev galet matt, var nog oxa matt efter tva egentligen sa imorrn blir det 2 inte 3.. kom ihag Annie, 2 var gott, 3 blidde urk... jattematt... ler..

kommer ju sluta med att ja ater tre anda! 

Ni hor vilka bekymmer man har har? Och vilka viktiga vagskal jag star vid dagligen, hugaligen!!
ler...
Imorrn blir det lite action, vi ska gora en Canopy tour imorrn, san vi skulle gjort for ett par dagar sedan i jaco men eftersom M var dalig skippade vi det, tur i otur att m blev sjuk for det var billigare har! yes..

Sa imorrn skall det akas linbana over djungels diverse tradtoppar!!

See ya!!
Antz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0