Ett ljuvligt minne...

Blir till fantastisk "pånyttfödelse"

Igår läste jag att "Skärgårdsdoktorn" (min favvoserie av ALLA när den gick på svt, jag har tom köpt hela boxen på dvd)
blir film!!!  =)

Oj, lyckan är total! Jag kan inte tänka mej en mer lysande idé! Samma skådisar ska vara med och jag vet ju att det inte kommer att bli riktigt samma sak som serien men ändå! Bara genom att tänka på det såhär mer än ett år innan inspelningen drar igång får mej på bra humör, så redan där e ju comebacken en vinnare!

De ska tydligen börja spela in nästa sommar, oj va mkt skärgårdshäng det lär bli då.. hehe..

Å va ja hoppas att "Linus" är med igen, ni vet den där killen Wilma är kär i sista säsongen men det blir inte dom av flera orsaker, TYVÄRR för han är ju såååå snygg och alldeles underbar! Vad heter han på riktigt då?? hmm,,, inte en susning!

Nu är det nedräkning för att min lilla Emelie kommer hem, jag längtar så oerhört efter henne nu, det är även bara 1,5 v till ja träffar Pippi och MINDRE än 1 v till mamma kommer!! =) GLAD!!

Inom loppet av 1 mån får ja träffa alla dessa personer jag älskar så.. För att inte tala om Tesan och mosters!! =)

Nu blir det skogen me Valdez, vi har börjat använda långlinan, det gör att han kan springa själv och han lyssnar faktiskt på mej så han kommer när jag ropar, ibland tar det sin lilla tid men ändå..

Ciao!!

//Antz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0