Ödets ironi

Varje dag lägger vi våra liv i helt främmande människors händer, på ett eller annat sätt.

Har ni tänkt på det?
Jag tänkte på det senast igår kväll när jag satte mej på bussen hem från Hökis.

Jag kikade till på kvinnan som körde och tänkte lite förstrött att "shit, hon har makten att avsluta min tid här på jorden precis närsomhelst"

(positiva tankar va??) Nej men inte för att vara bitter utan det var mer ett konstaterande...
Samma sak på tuben, i uppsatta karuseller , flyger eller när jag själv kör bil så finns det alltid nån som kan ändra mitt liv för alltid.

Men visst e väl det lite av charmen? Att man aldrig riktigt vet..
Är väl det vi kallar ödets ironi eller?

Tittade och luktade just på mina och Linneas nystulna blommor, luktar jättegott och e tokfina! =)

Vi har haft en lagom aktiv dag med hårfärgande, lite plugg, glass m varma hallon o lite gungande nere vid sjön..
Som BTW gör mej "åksjuk" har ja kommit på! E inte det lite skumt?

ja har blivit åksjuk lättare på senare dar, verkligen nyss.. Funderar på om ja har fått nåt vajsing me balanssinnet, typ vatten i örat eller nåt för ja blir åksjuk av att gunga o tom när jag kör bil. Ja, när JAG kör... lite udda..

inte helt okej...
Hur ska detta sluta på Grönan...???

Förmodligen skitbra =)

trevlig flyyyghelg

//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0