Pinsamma Mammas pojkar

Efter förra avsnittet av mammas pojkar eller va f*n det nu heter hörde jag om det på mix megapol, det lät så fruktansvärt patetiskt att jag var tvungen att titta ikväll, SÅKLART!!!

Och rent spontant känner jag.... ÄRLIGT TALAT

Detta är ju helt sjukt... jag kollar just nu och jag hoppas verkligen att detta är ett dåligt skämt..

För det första är hela idén helt sinnes, menar dom verkligen allvar med detta? För det första verkar hela skaran med brudar helt totalt blåsta. De verkar för det första inte vara ute efter att hitta kärleken för 5 öre!

 För visst är väl det som är tanken? Eler har jag fått allt om bakfoten kanske?? 

Nej de verkar mer taggade på att ställa till drama och bråka med varann för minsta lilla, typiskt dramaqueen´s..

Men jag undrar ändå, de här killarna.. vill de verkligen hitta kärleken HÄR på det här viset? Så fan heller, de vill ha snygga brudar att sätta på eller allmänt roa sej lite. Bli lite B-kändis och få enklare att hitta brudar efter programmet. Komma in lättare på stureplans inneställen, alltid få bord på Rich och bli lite uppmärksammad på stan.

Mammorna då, hur sjutton tänker dom? 

Hur la sönerna fram denna idén och hur i hela kunde de gå med på den?
Nej ja må vara trist och gammalmodig men hur dålig TV får man göra egentligen??

Tyvärr så är det väl som med de flesta program av den här sorten, alla känner samma men när torsdagen kommer åter och kl slår 20.00 kommer vi nog alla sätta oss framför TV:n.

Och sitta ner för att störa sej i en timme. Det är ju det som är det värsta och det alla de som jobbar med detta vet och så länge vi kollar, ja dom tar inte bort det då eller slutar med nytt. Dom är ju inte dumma i huvudet så länge det finns pengar att tjäna!!

Men ändå...

Jesus alltså!! haha

//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0