När två onda ting blir till en god

Jag älskar COLDPLAY

Skönt att få det sagt, som att det skulle vara en nyhet. Man brukar ju gilla ett band man följer efter och går på 3 spelningar på under ett år! =)

Men faktum är att "viva la vida" aldrig har tilltalat mej, inte alls faktiskt... och inte för att de gör den dåligt eller så men jag tycker helt enkelt inte att den är så bra. 

Jo, jag är medveten om att jag förmodligen är den enda som känner såhär men ändå..

Sen har vi idolkonceptet ja inte alls gillar. Sett nåt avsnitt här och där men jag tycker inte att det är speciellt roande eller bra heller, Darin har jag aldrig gillat.

Inte ogillat direkt heller men musiken har inte spelats varm i min stereo och hans ansikte har inte hängt på nån veckans babe vägg precis. 

Lägg ihop dessa två och gör en combo. 

Darin gör sin version av viva la vida och baaaam!!!
va bra det blev helt plötsligt, ja nu gillar ja den låten som fan när han gör den!!

Lite kul och otippat eller hur???

Ibland förvånar jag mej själv känner jag...
ler...
//Antz 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, du är ju sjuk!!



Darin är kass och han förstörde en av världens mest genialiska låtar. Pinsamt är vad det är, INTE bra!! Hör du det, VA VA VA?!?!



:P

2009-10-27 @ 23:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0