Isande upptäckt

Nu har jag precis badat Jo det var kallt, det var jävligt kallt rent ut sagt. Det var verkligen inga problem att klättra upp för stegen och stå emot impulsen att hoppa igen, en sådan impuls inföll förvoisso inte alls om jag ska vara helt ärlig! Det var absolut uppfriskande, inget snack om saken men det gör lite ont i hjärtat att sitta i höstsolen på bryggan, ja precis, HÖSTSOLEN och tänka att detta glittrande underbara inte är min oas så många v till. En oas som ja kan besöka och beskåda är det ju alltid men min lycka och mitt lugn ryms och hittas oftast i det där fantastiska blå. Badhus i all ära men det är inte det samma... Så med en liten suck, en klump i magen vänder jag om och går mot huset med vetskapen att jag har minst 5 mån av icke badande i sjön framför mej... Få se om en stooor glass i nybakad våffla i gamla stan tillsammans med Marcos kan muntra upp lite... =) //Atnz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0