Yellow

Tittade ut genom fönstret och på höstsolen som verkligen ger allt för att hålla höstmörkret borta så länge som möjligt! Personligen ser jag inget negativt med att hösten står på lut, kanske för att jag snart ska dra iväg igen o vet att ja kommer slippa november o december rugget!!

Men då är det väl helt briljant av mej att dra igen eller? Alla som tycker jag flyr från något eller de som tror att man typ hatar Sverige och mer eller mindre allt som har med "hemma" att göra!!


Fel fel fel!!!

Visst jag kanske håller mej borta ett tag och flyr landet och dess verklighet för ett tag men jag är inte höstdeppig eller hatar mitt jobb, liv och allt och alla i det som det faktiskt verkar finnas många som gör. Visst var gärna bittra ni, uppskatta inte höstens alla färger, mysigheten att springa på bio i tid o otid eller fika med tända ljus.

Spotta på det, lås in er och gör vad ni vill men kom inte och gnäll på mej för att jag alltid är glad och inte höstdeppig, livet är för kort och hösten är för vacker för att suras bort tycker ni inte?

Snart är det ju kanelbullens dag oxå, bara en sån sak!!

köp en ny myströja eller dra favoriten över huvudet och ge er ut för om några veckor är det försent då har det kommit nya saker att njuta av istället!

Ha en härlig tisdag och njut för sjutton!

Det ska jag göra!!

So long suckers //Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0