Lyckan att kunna

Jag har varit ute och sprungit!!

ÄNTLIGEN

Det gjorde inte alls ont i axeln, alltså det kändes inte som innan olykan givetvis men såå mycket bättre än förväntat!! :)
Lycka!

Jag sprang längs med vattnet och det var en så härlig känsla att springa igen så ni anar inte!!
Men jag blev mycket MYCKET tröttare än vanligt..

Det gör mig lite sur, det var inte oväntat. Det är sån jag är bara!
Jag är inte perfektionist och absolut inte bäst på allt men jag vill ALLTID vara bäst på sport, det är sen gammalt!

Så jag kan bli sjukt arg om jag blir trött eller känner mej orkeslös.
Men jag ska vara vettig nu, hör och häpna men jag ska inte springa innan helgen nu.

Min dunderförskylning och det faktum att jag har haft 2 allvarliga infektioner i kroppen  varav en i blodet får tom Annie att lugna sig. Har ni hört?

Jag visste inte att infektionen i blodet kunde kostat mej min plats här på jorden.. Det är sånt jag aldrig tar in, eftersom att jag är odödlig..

Men om jag inte är sämre i min förskylning imorn ska jag SIMMA. Men bara 10-15 min har jag lovat Anders -min sjukgymn.

Å vad jag längtar!!!!

Nu vill jag att hantverkarna ska sätta på vattnet så jag kan duscha för sedan ska jag fika med Jessica, mysigt!!

Ha en bra tisdag alla underbara!

//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0